News News

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W TRYBIE LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ

 

 

I.                    NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

 

Nadleśnictwo Dąbrowa

ul. Leśna 25

86-131 Jeżewo

tel.: (052) 331 87 13, fax 331 87 16

e-mail: dabrowa@torun.lasy.gov.pl

www.dabrowa.torun.lasy.gov.pl

 

Osoby uprawnione przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:

 

- Aleksandra Podgórska - w zakresie składania ofert i korespondencji  tel. 331-87-13, pok. nr 11 w dni robocze w godz. 7:00 do 15:00

- Pan Henryk Grajewski - w zakresie kontaktów z Wykonawcami  tel. 331-87-13, pok. nr 8

 w dni robocze w godz. 7:00 do 15:00

 

II.                  OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

 

Zamawiający ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej (art. 74-81 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655, Dz.U. z 2008 r. nr 171 poz. 1058).

 

III.                OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą towarzyszącą (budowa studni wierconej oraz przydomowej oczyszczalni ścieków) na Szkółce w Bojanowie o poniższych parametrach:

a)      budynek administracyjny wraz z instalacją elektryczną i sanitarną:

- powierzchnia zabudowy        112 m2

- powierzchnia użytkowa      91,10 m2

- wysokość budynku               5,95 m

- kubatura                                 551 m3

b) budynek gospodarczy wraz z instalacją elektryczną:

- powierzchnia zabudowy        81 m2

- powierzchnia użytkowa    66,00 m2

- wysokość budynku              5,31 m2

- kubatura                                319 m3

c) przydomowa oczyszczalnia ścieków o przepustowości 500 l/d

d) studnia wiercona wraz z pompą o wydajności Q=1,33 dm3 /s

Kody CPV:

45000006-7 Roboty budowlane

45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków

45211350-7 Budynki wielofunkcyjne

45213200-5 Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych

45232421-9 Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni

 

Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania opisany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie www.dabrowa.torun.lasy.gov.pl, obejmującego:

a)      projekt wykonawczy

b)      specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych

c)      kosztorysy nakładcze

 

Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36-miesięcznej gwarancji.

 

IV.                WYMAGANIA DOTYCZĄCE REJESTRACJI I IDENTYFIKACJI WYKONAWCÓW, W TYM WYMAGANIA TECHNICZNE URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH

1). Wymagania formalne

Wykonawcy chcący wziąć udział w przedmiotowej licytacji są obowiązani do dokonania uprzedniej rejestracji, na platformie licytacyjnej zamieszczonej na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl ,o ile nie są jeszcze zarejestrowani. Powyższej rejestracji Wykonawca powinien dokonać przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji (załącznik nr 3), a wraz z ww. wnioskiem przesłać Zamawiającemu informację o swoim loginie. W przypadku podania przez Wykonawcę niewłaściwego loginu bądź nieprzekazanie go Zamawiającemu wraz z wnioskiem wykonawca zobowiązany jest do jego przekazania najpóźniej 1 dzień przed terminem otwarcia licytacji.

2). Wymagania techniczne

Wykonawca przystępujący do licytacji elektronicznej powinien posiadać komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarką internetową MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej.

 

V.                  SPOSÓB POSTĘPOWANIA W TOKU LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI OKREŚLENIE MINIMALNYCH POSTĄPIEŃ

 

1.      Powyższa licytacja będzie licytacją jednoetapową.

2.      Licytacja rozpoczyna się od pierwszej złożonej w trakcie licytacji oferty.

3.      W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.

4.      Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.

5.      W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką.

6.      Oferta złożona przez Wykonawcę powinna być niższa od ceny wywoławczej i oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.

7.      Minimalny krok postąpienia wynosi 1000,00 zł brutto.

8.      Wykonawcy mogą zgłaszać wyższe postąpienia, bez konieczności respektowania zasady wielokrotności minimalnego postąpienia.

9.      W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców.

10.  Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za całość 425 000,00 złotych

11.  Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.

 

VI.                INFORMACJE O LICZBIE ETAPÓW LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ I CZASIE ICH TRWANIA

 

  1. Licytacja elektroniczna jest licytacją jednoetapową.
  2. Czas trwania etapu wynosi 120 minut.

 

VII.              TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ

 

Wnioski należy składać do dnia 28 maja 2009 r. do godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego: Nadleśnictwo Dąbrowa ul. Leśna 25  86-131 Jeżewo w pokoju nr 1 (sekretariat).

 

VIII.            TERMIN OTWARCIA  ORAZ TERMIN I WARUNKI ZAMKNIĘCIA LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ.

 

Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi 2 dni po terminie przekazania zaproszeń o godz. 9:00.,

zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi 2 dni po terminie przekazania zaproszeń o godz. 11:00 w następujący sposób: zakończenie czasu przewidzianego na licytację (120 minut).

 

IX.               OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

  1. Warunki dotyczące zamówienia

1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

1.1  Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości jak wyżej. Wadium powinno być wniesione do Zamawiającego najpóźniej do dnia 28 maja 2009 r.,

1.2  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

- pieniądzu- należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:

PKO BP S.A. 18 1020 5040 0000 6202 0089 1366  (z dopiskiem- przetarg: Budowa budynku administracyjnego i budynku gospodarczego na Szkółce w Bojanowie)

lub w jednej z poniżej podanych form:

- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

- gwarancjach bankowych,

- gwarancjach ubezpieczeniowych,

- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

- wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany wyżej,

- wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

2. W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium.

3. Odmowa wyrażenia zgody przez wykonawcę na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium.

4. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertę uzna się za odrzuconą.

5. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp.

6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

 

Wadium należy wpłacić:

Do 28 maja 2009 r., przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

2.      Warunki udziału

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

a) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane oraz do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej);

b) nie zalegają z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali min. 3 roboty budowlane polegające na budowie budynków mieszkalnych lub administracyjnych o wartości nie mniejszej niż 400 000.00 złotych każdy,

d) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, pozwalającym terminowo wykonać zamówienie wg wielkości wskazanych w przedmiarze i zgodnie z jakością wskazaną w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,

e) dysponują min. 5-osobową wykwalifikowaną kadrą pracowników na stanowiskach robotniczych , w tym 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia oraz 1 osobą z uprawnieniami kierownika budowy branży budowlanej, zdolnych do realizacji zamówienia,

f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000.00 złotych ,

g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1-9ustawy.

 

Ocena, czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia- nie spełnia. Niespełnienie powyższych warunków skutkować będzie nie dopuszczeniem do udziału w licytacji elektronicznej, z zastrzeżeniem przepisów art.26 ust.3 ustawy- uzupełnienie wymaganych dokumentów.

 

X.                 INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1) Wykaz dokumentów

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

b) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega on z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

c) aktualne oświadczenie Wykonawcy, że:

- posiada on niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;

- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

- nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pkt. 1- 9 ustawy .

d) wykaz robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia  wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie, z podaniem danych kontrahenta (nazwa, adres), opisem zakresu wykonywanych robót, terminem ich realizacji ,wartości zamówienia oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

e) kserokopie dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 100 000.00 złotych,

f) kserokopie uprawnień branży budowlanej osoby, która będzie pełniła funkcje kierownika budowy, wraz z potwierdzeniem przynależności tej osoby do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.

Dokumenty składane w formie kserokopii należy potwierdzić  "za zgodność z oryginałem."

 

2) Dokumenty w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem dokonanym przez tłumacza przysięgłego.

 

3) Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą  „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki te Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe tylko w przypadkach opisanych w ustawie.

 

4) Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej .

Zamawiający zażąda uzupełnienia dokumentów w sytuacjach przewidzianych w ustawie.

 

 

XI.               TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Termin związania ofertą dla Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

XII.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Wymagany termin realizacji zamówienia:

- podpisanie umowy nastąpi nie później niż w terminie 7 dni od zakończenia licytacji,

- rozpoczęcie prac w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy, tj. …………………;

- zakończenie prac w terminie do 15 listopada 2009 r.

 

XIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

 

 

1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy, a jeżeli wykonawca jest jednocześnie gwarantem również pokryciu roszczeń z tytułu gwarancji jakości.

 

2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto przedstawionej przez Wykonawcę

 

3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach:

 

3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy

  • PKO BP S.A. 18 1020 5040 0000 6202 0089 1366 (z dopiskiem- zabezpieczenie umowy przetarg: Budowa budynku administracyjnego i gospodarczego na Szkółce w Bojanowie)

lub w jednej z poniżej podanych form:

3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,

3.3) w gwarancjach bankowych,

3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych

3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.)

 

dopuszcza się również:

3.6) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,

3.7) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego,

3.8) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.

 

XIII.           ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

Postanowienia umowy zawarto w:

 

  wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie www.dabrowa.torun.lasy.gov.pl

 

XIV.           ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA LICYTACJA ELEKTRONICZNA

 

Licytacja elektroniczna prowadzona będzie na stronie: http://licytacje.uzp.gov.pl

 

XV. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ JEST DOSTĘPNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ

 

www.dabrowa.torun.lasy.gov.pl

 

 

XVIII. TERMIN ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA O ZAMÓWIENIU W BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 155732-2009 oraz na stronie http://licytacje.uzp.gov.pl pod numerem L- 94-2009 dnia 2009-05-19

Załączniki:

 

Nr 1- dokumentacja projektowa

Nr 2- wzór umowy

Nr 3- wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej

 

 

Divisions and others

Web Content Display Web Content Display